A A A K K K
для людей із порушенням зору
Захарівська громада
Одеська область, Роздільнянський район

Урядова телефонна "гаряча лінія"

Урядова телефонна «гаряча лінія»  0-800-507-309

Одним із важливих пріоритетів у роботі Уряду є розвиток взаємодії з громадськістю та налагодження суспільного діалогу. Вирішенню цього завдання активно сприяє урядова телефонна «гаряча лінія» 0-800-507-309 - телефонний центр спілкування Уряду з громадянами, що дозволяє їм оперативно отримувати інформацію від органів виконавчої влади.

Звернутися на урядову «гарячу лінію» може кожний громадянин. Крім того, приймаються заяви, пропозиції, скарги від представників підприємств, установ та організацій, суб'єктів підприємницької діяльності.

Усі заяви, які надходять на «гарячу лінію», приймають фахівці Урядового контактного центру та невідкладно надсилаються органам виконавчої влади відповідно до їх компетенції, які розглядають звернення та надають заявникам письмові відповіді.

Важливо знати, що реєструються та розглядаються лише звернення, які стосуються компетенції органів виконавчої влади.

Урядова «гаряча лінія» працює з понеділка по п'ятницю з 8.00 до 21.00 години, в суботу з 8.00 до 19.00 години. Неділя та святкові дні - вихідні.

Дзвінки зі стаціонарних телефонів у межах України - безкоштовні, дзвінки з мобільних телефонів абоненти оплачують відповідно до тарифів оператора мобільного зв'язку.

Зателефонувавши на урядову «гарячу лінію» 0-800-507-309 потрібно повідомити своє прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання і адресу, контактний телефон та чітко викласти суть порушеного питання (скарги, пропозиції, зауваження тощо). Зареєстровані звернення розглядаються у відповідних органах виконавчої влади, де перевіряються викладені факти, у разі необхідності приймаються відповідні рішення та надаються відповіді заявникам. Урядовий контактний центр постійно контролює хід та терміни розгляду звернень, за необхідності - здійснює зворотний зв'язок з громадянами.

Звернення, які не потребують додаткового вивчення, розглядаються протягом 5 днів, а ті, що потребують додаткового вивчення - протягом 15 днів після їх надходження. У разі, коли орган виконавчої влади з об'єктивних причин прийняв рішення щодо продовження строку розгляду звернення, він інформує про це заявника в установленому порядку. При цьому загальний строк вирішення питань, порушених у звернені, та надання відповіді заявнику, не може перевищувати ЗО днів. Заявник також має можливість дізнатися про хід розгляду свого звернення. Для цього потрібно зателефонувати на урядову «гарячу лінію» 0-800-507-309 та назвати індивідуальний номер свого звернення, який раніше був наданий фахівцем Центру.

Відповідь заявник отримує від органу виконавчої влади у письмовому вигляді на зазначену ним адресу. Якщо відповідь з якихось причин не задовольнила заявника, він має можливість повторно зателефонувати на урядову «гарячу лінію», повідомити номер свого звернення та зареєструвати повторне звернення, яке буде розглянуте в установленому порядку.

Фахівці Урядового контактного центру завжди з розумінням та увагою ставляться до усіх, хто телефонує на урядову «гарячу лінію», намагаються зробити все можливе для того, щоб їх проблеми були почуті в органах виконавчої влади. Неважливо чи то буде скарга, чи подяка урядова «гаряча лінія» завжди на зв'язку з громадянами України.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь